onsdag 21. februar 2007

dagens ord deling

p4-nyhetene. Sånn tekst som rullar saaaakte over skjermen på bussane. Eit tog tok seg ein tur utanom banen i dag, og p4-nyhetene kunne i den anledning melda at: "Det er ikke kommet melding om at noen av de 130 om bord er skadd."

I desperate forsøk på å sleppa unna pedagogikkoppgåver har eg i dag surfa nettet og funne mange kongshaug-menneske ute i bloggeverda. Oppdateringar kjem.

Eg trur nok at eg er den einaste i verda som er hekta på minesveiper. Berre sånn apropos dårlege unnskuldingar.

Guds fred i natta!

6 kommentarer:

MARGOT TANGEN sa...

D gjere ingenting om du e hekta på minesveiper, for eg e hekta på zyphnet. Noge må me jo vara hekta på :-P

Anonym sa...

Hellu!!
Du e bare søt du:) Så koseli at du fant fram til mi side da.
No e e ferdi me praksis. Utroli digg me ferie!!
Så om ei uke kommer e tilbake til skoln:) Du skulle tatt dg en tur på besøk en dag da.
Smil fra AnneMarthe

Anonym sa...

Apropos dårlige unnskyldningar for å sleppa å jobba me oppgava:
-Å oppdatera meg på bloggen din + margot sin + beate sin.
-Å lesa nettutgavene te vg, dagbladet, haugesunds avis, stavanger aftenblad, rogalands avis å vårt land.
Samt å tilbringa ein halvtime på dinbaby.no sitt forum.

Jepp, norskoppgava e kjedeligt!
Syntaks, morfologi, ortografi osv osv....
Kafor tok eg kje permisjon???

totliii sa...

takk, margot. nå føle eg meg møkje bere. dessuten e oppgavå levert å eg har vinterferi! å e hima på åkra.

har kjempelyst å komma på besøk, anne-marthe! kan me spela ligretto då?

ingunn, du klare d nok! kan lera deg alt om norsk grammatikk eg ser du! forresten godt å hørra d e andre så har problemer me å skriva oppgava... tihi! snakkes!

Kasper Tangen sa...

Hei på seg. Eg lure på ein ting. Kossen får du den karmøynett tingen på bloggen din?

totliii sa...

jo, nå ska du hørra. eg kopierte banneret på karmøynett, åsså la eg inn linken sånn eg legge inn andre linkar liksom. enkelt! Ü