mandag 5. mars 2007

hei!

Eg er komen attende til Bergen og i dag har eg rydda rommet mitt. Det ser bra ut. Så bra som det kan bli i alle fall. Eg har litt for mange ting, så det ser rotet ut uansett kor hardt eg prøver. Men eg gjer då mitt beste av og til.

Som tidlegare nemnt var eg i Oslo førre veka. Turen attende til Karmøy var ein biltur saman med Lise i hennar nye bil. Den er kvit og stygg, 3-dørs Renault frå 93. Fancy seter! Men me hadde Statoil-krus så turen var fin. Og Jamie Cullum på CD-spelaren. Som seinare vart bytt ut med McMusic 36. Jenny Marie fekk den til 15-årsdagen. Uansett, bilen. Den var heilmanuell! Som ein sterk motsetnad til Lise sin fyrste bil, Harry (Saab, 83, automatiske vindauge, takluke, setevarme etc.) har denne "nye" bilen ingen automatikk. Manuell gir, manuelle vindauge, ingen setevarme, høgmanuelle seteryggar (tungt!), manuell servo, og ikkje minst manuell klokke. Ho heiter Olga. Bilen altså.

Men kyrkjebilen til Udland kyrkje har ei ikkje-funksjonell dør på førarsida. Den kan kun opnast frå utsida. Ü

Trist nok hadde eg ikkje kameraten med til Oslo, så det vart ingen bilete av Olga.

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha. Bra du har fått med den fine kjørkjebilen vår ;-) Funke det :-)

Anonym sa...

Hei Tone Iren!

Takk for sist.....det er lenge sida! Du fikk gjort det som ble med tanken for meg......reise til Oslo i vinterferien...... ;)

Rolstad sa...

Du har fått sisten.
Mer info på min blog...

Rolstad sa...

Du har fått sisten.
Mer info på min blog...

Nancy sa...

TIKKEN!!!

les mær på http://nancy-fancy.blogspot.com

Berit Tønnessen sa...

tikken er mottatt! TUSEN TAKK! :P haha...

oppdraget er nå utført! fiiine den!

skal sove nå- er på overtid! hej dä!