lørdag 19. juli 2008

Plenty of fish in the sea!

Heilt sant. Det er plenty av fiskar i sjoeen! Igaar var me paa tur ute ved Great Barrier Reef. Jepp! Eg har ingen bilder derifraa naa, men Lise kjoepte eit undervasskamera, saa ein gong skal me nok faa framkalt og digitalisert nokre bilete.

Men her er bilete! For eksempel saa har me forstaatt grunnen til at Norwegian kan ha saa billege flyturar. Berre sjaa paa biletet: Vingene er boeygde!








Her er me paa Gardermoen og ventar. Litt spente...





Og endeleg sette me oss paa flyet!


I fyrste omgang til Frankfurt, sidan til Singapore.





I Singapore var me paa Night Safari. Genialt konsept! Og me vandra rundt i stort sett heile byen, og var paa guida tur paa Singapore River. Byen hadde mange hoege bygningar og mange spennande vekster. Ikkje like dei som er i Norge.





Me likte Singapore kjempegodt me. Men det var ikkje fullt saa kjekt daa me skulle reisa derifraa... Me kom til flyplassen 3 timar foer flyet skulle gaa, men saa skulle det plutseleg gaa ein halvtime seinare enn det som stod paa vaar flightplan, og i tillegg var det mellomlanding i Darwin midt paa natta! Dvs, kl halv 5 lokal tid. Me stod i innsjekkingskoe i over ein time, dama bak disken var saa utruleg treig!


Singapore var varmt. Litt for varmt for min smak. Mellom 30 og 35 grader med hoeg fuktighet. Men Cairns er perfekt! Litt laagare luftfuktighet og temperatur mellom 20 og 25 grader. Dette kan eg lika!





Takk for no, eg kjem attende seinare. :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Eg e litt misunneligge... men barra litt :-)

Miss Wonderhill sa...

konge=)
kjekt å se bilder...
love you

totliii sa...

fleire bilder kjeme ittekvart. :)

Anonym sa...

Eg e masse misunnelige...;)

Lene - Karin sa...

ååhh! så gøy det ser ut å ver i Australia;)kjenne den same følelsen som Oddbjørg, sukk!!Men snart ska eg te St. Petersburg, så då forsvinne den misunnelsen ganske kjapt vil eg tru;0)Kosa dåke masse;)