tirsdag 14. april 2009

Då var påska over

og eg er attende i Oslo by. I staden for å ta nattoget frå Stavanger til Oslo natt til i dag, køyrde eg meg med Lise over fjellet, sidan ho hadde kjøpt seg ny bil. På grunn av at det var veldig lite trafikk over fjellet rakk eg Påskejazz Gudstenesta i Lambertseter Kyrkje og. Det var ei bra greie! Og vår klokkar med tilleggsfunksjonar hadde teke i bruk litt av desse tilleggsfunksjonane og sikra ein tilhengjar full med påskegule blomar som alle fekk ta med seg heim litt av etter kyrkjekaffien. Så no har eg to små og ein stor ildtopp pluss ei potteplante til som eg ikkje veit kva er. Om ei stund skal eg ta bilete av dei. Eg hadde kameraet med meg heim i påska... Men det låg i ranselen heilt til i dag tidleg då eg pakka ut. Sånn kan det gjekk.

1 kommentar:

Rolstad sa...

Takk, takk, takk! Det blir hyggelig ja. Håper alt er bra med deg Tone Iren:)