lørdag 13. juni 2009

film og kaffi

Kaare og Leiv Magnus er to av favorittmenneska mine. Dei er og mine to store hatobjekter. For de som kjenner meg så veit de at eg har inga evne til noko som eingong liknar hat, så det er inga fare. Likevel, desse to står øverst på lista. Den imaginære, vel å merka. Når eg tenkjer meg om så er det vel kanskje ingen andre på den lista.

Grunnen til listeplasseringa? Kaare og Leiv Magnus har gjort meg lettlurt. Eg veit ikkje korleis dei har gjort det, for då kunne eg jo sikkert ha reversert det, men det har dei altså klart. Dei kokar stadig ihop eitt eller anna for å lura meg opp i stry.

Og det klarar dei. Med glans. Kvar gong. Det er det som er så frustrerande. Eg kjenner at eg vert sint innvendig. Men så er det det at eg kan ikkje det å vera sint heller. Eg får det berre ikkje til, oavsett kor hardt eg prøver. Det beste eg klarte i dag var å kasta ein samanklemt gork på dei.

Eg traff.

onsdag 3. juni 2009

Mer lik Jesus

Men hvorfor skal du være god? Hva tjener du på godhetens livsstil?

Det lønner seg fordi du får et sunt selvbilde. Når du er god og gjør godt, vil du føle det godt med deg selv fordi du gjør det Gud skapte deg til å gjøre.

Guds hensikt med deg er godhet.

-Rick Warren

Galaterbrevet 5:22-23 Men Åndens frukt er kjærlighet, glede, fred, overbærenhet, vennlighet, godhet, trofasthet, ydmykhet og selvbeherskelse

torsdag 28. mai 2009

She wasn't very nice



Det skal nemnast at plommetreet blømer ikkje lenger. Det var fint så lenge det varte.

tirsdag 19. mai 2009

Kapseleres

Både epletrea og plommetrea blømer i hagen. Det er fint! Eg har bilete av plommetrea, men dei ligg på den eksterne harddisken og pc-en min er litt tverr i desse dagar og nektar somme gonger å kjenna att det eg måtte finna på å putta i usb-inngangen. Det vere seg ekstern harddisk, skrivar eller minnebrikkelesar. Så må eg starta pc-en på nytt, og då virkar det kan hende. Men ikkje heilt sikkert. Det er litt slitsamt.

Mobiltelefonen min er heller ikkje heilt blid. Den finn på å skru seg sjølv av no og då. Og eg merkar jo ikkje at den ikkje er på før eg skal bruka den, og då kan den ha vore avslegen i timasvis for alt eg veit.

Når eg blir rik skal eg kjøpa meg ein MacBook og ein iPhone. Det blir tider det!

søndag 10. mai 2009

Dagens tips:

Ha alltid paraply, solbriller og panneband i veska. Du får dagleg bruk for minst to av dei.

I alle fall slik det har vore her dei siste dagane... Eg har alltid fått forespeila at medan årstidene vekslar fleire gonger til dagen på vestlandet, held dei seg stabile på austlandet i dagar og veker. Men nei, dei siste dagane har det vore strålande sol, torevêr, sterk vind (sidan eg ikkje er så god på kva som er sterkast og svakast av vindtypane held eg meg til det relativt dekkjande omgrepet "vind") og regn i byttevis. Altså, alt dette i løpet av ein dag. Fleire dagar på rad.

Elles hugsa eg til slutt å melde meg som medlem i teflonhjerneforeningen.