søndag 19. mars 2006

Love - shall we deny it when it visits us?

sitat John Smith. va på kino ijår me na marianne ese. the new world. spennande film... me blei enige om atte d e ein fine film. litt småspesielle. men samla sitt så likte me an.

ittepå for me opp t na marianne å sat der t ti øve 3 å hekla! yeah! så tok eg beinå fatt å vandra himøve. 50 minuttars rolig gange brakte meg velberga him. d e kje så farligt så folk trur å gå åleina i bergen ein lordagskvell! va jaffal kje farligt for meg. eg va jo kje åleina da, Jesus va jo me å passte på meg! go gang fiskestang! eg mutte 78 motoriserte kjøretøy på veien. 38 av di va taxiar, to va bussar å to politiar. elle politibilar da. åsse såg eg 31 folk. 3 av di va syklar. elle, folkene va jo kje syklar, men 3 av dei folkene sat på syklar. okei, eg har d! 3 av di va syklistar! jess! åsse traff eg solrun frå klassen og.

d ser ganske vår ut når eg ser ut av glase her. d e soool! ijår rigna d. for fusste gong på leeeenge! d rigna kje når eg va ute da, men d va vått på bakken å bokså mi blei litt våte. nå e d visstnok 2 grader ute. snart kjeme våren seilande te bergen!

eg kjenne eg må leita fram kameratane å ta di me på tur.

Ingen kommentarer: