tirsdag 30. mai 2006

Framtidsplanar

No har eg og Lise avtala at sommaren om to år, altså sommaren 2008, skal eg og ho reisa til Australia. Vi har snakka om det før, men no fann vi ut at det var best å planleggja litt nærare, så vi har tid til å spara litt penger. Frå no av gjeld det altså å begrensa alle utskeiingar til det minimale. Planen er å fyrst kanskje jobbe ein månad av sommarferien, før vi vender snuta til andre enden av verda. I Australia vil Lise gjerne leige motorsykkel for å koma seg rundt. Det vil då innebera at eg skal sitje bakpå. Greit nok. Eg har jo ikkje råd til å ta sykkellappen medan eg sparar til tur, så då får det berre bli slik. Men eg trur det vert ein fin tur. Det er dyrt å reise til Australia. Ca. 12000,- tur/retur. Spanande.

Eg likar Aretha Franklin. Og så har eg sommarferie no. Så eg skal setje på ein film på PC-en min sidan eg ikkje treng å stå opp tidleg i morgon. Trur kanskje det vert Istid i natt. Eg likar animasjonsfilmar. Skal byrja å samla på dei. Nei, eg har byrja.

2 kommentarer:

Rolstad sa...

Hei. Det er godt at du ikke tar noen forhastede beslutninger. Greit å planlegge ferie i to år, lissom. Neida... Men det er jo ikke dumt å spare som du sier da. Jeg misunner deg sommerferien. Jeg er ikke ferdig før 9. juni. Men det går bra...

Anonym sa...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»