torsdag 10. august 2006

Børud-gjengen

Post til meg: 4 stk CD type Børud-gjengen! (Kan kjøpast til 69,-/stk på bokogmedia.no) Lykke...
Full guff med Børud-gjengen 1 på veg til jobb idag. Full guff med Børud-gjengen i farta då arbeidsdagen var slutt. Etter middag på Liknes (Mormor diska opp med komler!) rakk eg ca 2 spor av Ole Børud. Ikkje noko problem å køyre heilt til Stemnestaden med slik musikk rundt meg, nei!

Kørner (vaktmesteren på Stemnestaden) har ein over hundre år gamal vev å selje.

Måndag er det tilbaketrekning av styrkene til Bergen. Eg klarte å finna ut at eg skal kome på skulen på tirsdag kl 10.30. Det er det ikkje mange som veit skal eg seie deg! Nokon som har litt ekstra kvitevarer?


Gud har tro på meg!
Gud har tro på meg!
Han regner meg med,
hundre prosent!
Er det rart at jeg er tent
når Gud har tro på meg?
Gud har tro på meg!
Her kommer jeg:
Gud har tro på meg!

Ingen kommentarer: