tirsdag 13. mai 2008

Nyhende

Det kan sjå ut som om det er skrekkeleg lenge sidan sist eg la inn bilete av handarbeida mine her. Det var jo dumt. For eg strikkar jo mykje! Og heklar litt innimellom. Så no kjem ein oppdatering. Ser du noko nytt forresten?

For ikkje å skræma deg heilt av så syner eg i fyrste omgang berre luvene frå "Luer for huer", knit-a-longen på Hobbyboden.

Januar: Gemma Beret, strikka i Silja


Februar: Lake Park Hat strikka i Silja


Mars: Hand Made Hat strikka i Gullgarn


Mars: Robins Blue Egg Hat strikka i Topp't'Tå

No er mamma eigar av denne luva.

April: Short Rows Wavy Hat strikka i Alfa med glitter



Mai: Nottingham strikka i dobbel Silja


Andre kategoriar av handarbeid kjem då ein annan dag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Der var jo alle sammen på en gang jo! Fine luer, gøy med slike alonger. Jeg skal begynne på mailuen nå.

Ha en fin uke!

Leiv Magnus sa...

Jeg trodde jeg ikke skulle klare å finne noe som var kjedeligere enn strikking. Og så...helt utrolig, blogg om strikking!!! Men du er kul asså, totli.

Anonym sa...

Det e jo ikkje berre strikking Leiv, har du lest resten av bloggen hennas heller?då må du gjere det;)

totliii sa...

eg lovar... det finst bloggar (maaaaange (!!!) bloggar) som handlar KUN om strikking og handarbeide! hah!

og dessutan så er ikkje strikking LITT keisamt eingong! du skulle berre visst leiv...!!

Anonym sa...

Kjempe flotte luer du har laget :)

silje sa...

eg blei voldsomt gira på lake park-huo! den såg morro uuuuuuut! har du mønster?