onsdag 26. november 2008

Janteloven har nådd Tyskland

Igår tok nokon i huset med seg eit stykk Aftenposten frå t-bana heim. Der kunne eg til frukosten idag (havregraut med bringebær/eple-syltety) lesa om ein tyskar som var så sint på Petter Northug. Årsaka? Northug er glad når han vinn! Og seier ting som syner at han veit han er flink. Det er dårleg sportsand det, meiner Axel Teichmann. "Ofte sier han tøvete saker", siterar Aftenposten. Som til dømes:

  • Hvem er kongen? (23. nov. 2008)
  • Jeg gikk bare og koste meg, det kostet ikke en kalori. Jeg kunne ha hengt på feltet i tre mil uten staver. (24. feb. 2007)
  • Om jeg er uslåelig? Jeg må iallfall ha en dårlig dag dersom noen skal slå meg. (4. mars 2004)
  • Jeg er glad jeg satte på plass Angerer. Jeg er sjefen på oppløpet, det skulle jeg vise idag. (18. des. 2006)
Er det på tide å pussa støvet av janteloven att, så ikkje slike dyktige idrettsutøverar som vinn om att og om att att kan uttrykkja glede over sigeren?

1 kommentar:

MARGOT TANGEN sa...

Haha. Tøft. Eg og pleie å sei frå når eg e flinke. Eg va f.eks. knallgo å ha preken for 4-åringane. Eg ska bli ennå bere på det faktisk! For eg e ein knallgo menighetsarbeidar. Akkorat sånn eg ska vara :-D Gud e go ;-)