søndag 2. november 2008

Når nåtiden og evigheten er en og samme ting

Idag var eg for fyrste gong på gudsteneste i mi lokale statskyrkje; Lambertseter kirke. Det var ei fin gudsteneste! Soknepresten tala om helgenane i det nye Jerusalem, og om korleis liturgien og gudstenesta er meir enn ei innpakking av preika, men ein stad der me kan sjå Gud.

Etterpå var det kyrkjekaffi med kaker og vannbakkels, og eg helste på ein heil haug med koselege menneske som fekk meg til å kjenna meg som heime med ein gong!

Eg vendte attende til nynorskverda med denne bloggposten, men engelsken fortset på min nyoppretta blogg: spøt. Her kjem, som den kjappe kanskje allereie har resonnert seg fram til, alle mine handarbeidsrelaterte greier til å verta posta frå no av. Velkomen innom!

2 kommentarer:

MARGOT TANGEN sa...

Å! Det va superlurt!! Betyr det at d blir norsk her, og allt spøtingå blir flytta vekk?? :-D

Anonym sa...

Jeg oppdaget nettopp bloggen din inne på hobbyforum, og synes det gøy å lese at du har besøkt din lokale kirke, Lambertseter. Det er nemlig kirka jeg går i også, så da ses vi kanskje der en annen gang? Vi (=meg, mann, aktiv halvannetåring) var der nå på søndag også, uten at vi traff hverandre. Det skal forresten startes opp samlinger for unge voksne, det kan du lese mer om på lambertseterkirke.no hvis du er interessert:-)