tirsdag 13. januar 2009

...and a partridge in a pear tree!

Eller ein blåmeis/kjøtmeis i mitt tilfelle. Eg kan ikkje forskjellen på dei. Men ein fugl av ein av desse typane var inne på rommet mitt då eg vakna tirsdag i førre veke. Det var interessant... Eg går utifrå at den kom seg inn gjennom den opne ventilen min. Eg var litt redd, men eg klarte å få fuglen ut til slutt. Då fekk eg roa meg ned att.

Eg hadde ein fin jul. Den store slageren i familien dette året var songen "The Twelve Days of Christmas" og spelet Monopol, Norge. Aksel Johan har laga statistikk over vinnarane...

På Lambertseter pussar me opp. Den gule fargen på veggane og taket på badet har blitt kaffe latte, og eg har ommøblert rommet mitt.

Mia sparklar taket.
Mia malar veggen.

Mia tørkar opp malingen ho tømte på golvet.

Forresten, den ukjende pakken min var den mest fantastiske kalenderen i verda frå Signe.
Fyrste desember fekk eg dette grøne arket:
Utdrag frå kalenderen. Nokon av oppgåvene mine.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hei på deg. så kosligt atte dar blei liv på bloggen din, har vore i dvale lenge nå alse. håpe du har det bra. her hima har me det bra, blese knallmøkje i dag og e iskaldt ellers alt vel. knip frå mamma

Anonym sa...

wow, kul kalender :)

Anonym sa...

Hihi! Eg må le litt av bildetekstane: Mia gjer ditt, Mia gjer datt. Og Tone Iren sitte å ser på???

totliii sa...

Nei, Tone Iren tar bilder. D e kje akkoratt plass t så mången flærre enn ein person om gongen inne på bade der. ;P