torsdag 25. november 2010

Talmagi



Ok, ikkje akkurat talmagi då. Men iallefall talfascinasjon. Eg er lett å glede...
Eg reiser kollektivt i Oslo med 30-dagarsstudentkort på Flexusen min. Kvar gong eg validerer kortet så får eg beskjed om kva dato og klokkeslett reisekortet er gyldig til. Og eg har fått så fine datoar no i haust!
Den fyrste 30-dagarsbilletten min kjøpte eg i august, og den var gyldig til 8.9.10.
Don't you love it?
Den neste, som eg kjøpte i september, kunne eg nytta heilt til 10.10.10.
Fantastisk!
Så kjøpte eg ny billett etter Paris-turen, og den varte til 12.11.10.
Kan de tru det? Heilt fantastisk! Det var like kjekt å sjå kvar gong!
Diverre var eg ikkje like heldig med den siste. Eg validerte billetten ein dag for seint, og i staden for 14.12.10 held den til 15.12.10. Og det er jo ikkje morosamt ein gong.
Eg veit ikkje heilt kva datoar eg skal satsa på resten av vinteren...er det nokon som kan bli like bra? Usikker...

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hahaha. Kult :-)

Kasper Tangen sa...

Det var artig! :) Godt å høre at det er flere som fasinerer seg av slike ting. Selv blir jeg henrykt når jeg klarer å få med meg 22:22:22 eller 11:11:11 på klokka! :)
Er forøvrig født 10.9.87

Tja. Du får passe på å få med deg 11.11.11. Men då er du kanskje ikkje her?

Anonym sa...

Stiiiiligt alse ;-)

Sang Tao - Judith sa...

Ja, det va faktisk litt stiligt:)

totliii sa...

Jepp. Sånn e d å vara nørd. :D

Ben-Sigvald sa...

Har du sett "livet er herlig" med Jack Nicholson?
Jeg bare nevner det...