torsdag 23. februar 2006

fiiiiiiiiiiin

og så, til den/dei som ikkje er interesserte i debatten om synd.

d e så vår i bergen for tie! nydligt ver kvar einaste dag! å sole bjunda tilåme å varma litegranna! d e gudd gæng alse! glimrings!

tiligt ferigge i praksisen idag... deiligt! ska t na anne ruth å eta middag seinare, men har ti å slappa litt av og. yess!

på lordag e d kyrkjeleg pøbbkviss i norkirken. glede meg! har kje vore me på d ennå eg, men di seie d e skoy! å denne gongen e tema: musikk! går aldri bra d, for eg hørre barra på gospel å 80-tals-rock. å kan absolutt ingenting aent. jaja. blir sikkert kjekt fordeom!

å på sundagsmåren går toge t oslo for å sei d så! blir fantastisk me vinterferi nå alse! eg e sikker på eg kjeme t å bli sjuke då. hallparten av os skule e jo sjuke nå meine eg... kjeme nok me ein gong eg får slappet av.

sånn ellers så huske eg atte eg hadde tenkt å sitera kristin p på ettelleaent, men d va idagmåres eg fant ut d, å d e litt lenge siå nå, så eg har kje peiling på ka d va.

klemzy!

Ingen kommentarer: