mandag 27. februar 2006

overopphetet av munterhet

hørres kje d kult ut så vettkje eg! d va gronnen te atte ein 16 år gammadle kineser hoppte ut av glase i studenthybelen sin når hoppte i senge si mens an herma itte ein gitarsolo. d trista va atte fyren dø.

eg shoppe for tie. på torsdag va eg på platekompaniet å utvida dvd-samlingen min grassalt. d løgna va atte eg kjupte barra klissete jente-filmar... vurderte bourne å oceans, men bestemte meg for å ikkje kjøpa di... merkeligt. d eg kjupte va då:

  • Pride and Prejudice (filmen)

  • Pride and Prejudice (serien)

  • Sense and Sensibility (filmen av den fussta boke t Jane Austen - damå så skreiv Pride and Prejudice for mången år sie)

  • Save the last dance

  • Sister Act 2 (okei, ikkje klisste jentefilm men jaffal klissete gospelfilm!)

  • alt dette på ein dag?! blei rett øve femhondre kr... ikkje verst?!

    å idag har eg shoppa kler i oslo! to dångriboksårr på vero moda å ei collegejakka på bikbok. for d fussta så handle eg aldri på sånår plassårr, å fårr d andra så har eg aldri før jitt meir elle 400 kr for ei boksa... desse va fem å sekshondre... får litt vondt på kontoen.

    sie kati bjunte eg å lika klissete jentefilmar liksom!? trude påstår d e pga mannefolkje i filmane... muligt d.

    4 kommentarer:

    aashilda sa...

    Hallo!
    Eg hører altså rykter at du er i Osloposlo! Det er jo eg og...
    Kanskje du skal vera med på "kongshaugkor-øving" i kveld??

    Liv Iren og Håkon sa...

    nyt singellivet og friheten du!

    silje sa...

    Helååå
    du er jo på blogspot og!

    :)

    Eg liker deg.

    aashilda sa...

    du burde jo våre nåkken av plassane som eg var i ferien...
    ...men det var du ikkje!
    men me snakkast nok seinare uannsett!

    Hurra for sister act 2!
    Det var yndlingsfilmen min når eg var liten. No er det lenge sidan eg har sett den...