fredag 1. desember 2006

1. desember

Eg har fått ein adventskalender. Ein rosa adventskalender. Utan avsendar. Takk til den/dei som har gitt meg denne, eg set stor pris på det! "Pink is not just a color it's an additude" står det på kortet.

Det eg ikkje likar er at nokon har gitt meg ein adventskalender utan at eg har hatt høve til å gje ein att sidan eg ikkje visste at den kom. Rannveig vekte meg med den idag tidleg. Det er ikkje ho. Seier ho. Og eg trur det. Så er spørsmålet: Kven er det?!

Mine logiske ressonement har for vane å ha ein logisk brest eller to, så noko slikt følgjer ikkje. Dessutan er det flaut om eg ikkje skjønar det. Kanskje. Eller kanskje var det meininga og for alt eg veit. Rannveig har gjeve meg to hint (som for øvrig ikkje hjalp det grann): "De e i alle fall nåkken så har såve hos åss, de e no heilt sikkert!" "Hadde nåkken av dei klart de åleine?"

Har du eit tips?

Eg har mine mistankar. Berre så det er sagt.

Ha ei god og velsigna adventstid alle og einkvar!!

3 kommentarer:

Rolstad sa...

Hei.

Så heldig du er. Jeg har ikke fått noen adventskalender. Men så er det noen år sida jeg hadde det og da...så det går greit. Det er jo ikke flaut at du ikke vet hvem den er fra når vedkommende prøver å holde det skjult.

Ønsker deg en strålende adventstid:?

Anonym sa...

kan ikje si at e kan hjelpe deg der altså, men det var jo en hyggelig handling. Eg har også fått en kalender, og den har mamma & pappa sendt meg, liker det når mamma & pappa holder sånne tradisjoner i gang, mamma & pappa e god.

Anonym sa...

det er ikke meg!

det er synd på meg. 1.året jeg ikke har adventskalender!!!