onsdag 13. desember 2006

Rosa gjenomsiktig linjalsett! Vakkert... Kva den andre kalenderen inneheldt har eg allereie gløymt så det var nok ikkje like estetisk.

Idag har eg hatt min fyrste arbeidsdag som G4S-tilsett. På ID-kortet mitt står det at eg er "ompofilerings ansvarlig". Inkje mindre enn to trykkleifar der altså. Eg har vore inne på alle kontora hjå Karmøy Lensmannskontor. Og nokre andre rom. Ein politibetjent lurte på om eg kunne ta ein svart hund med meg attende til Falken. Men det kunne eg jo ikkje!

Eg skar meg litt på venstre tommel.

Juleutgåva av Åkra Kyrkje Menighetsblad (eller kva det no heiter) er kome.

Ingunn får snart baby!!!!!!!

2 kommentarer:

Leiv Magnus sa...

Ompofileringsansvarlig faktisk. Ikke verst. Det er jo stillingen jeg har drømt om i alle år. Visste bare ikke at den faktisk fantes.

totliii sa...

nei, ompofilerings ansvarlig. altså to feil i ett or. du sjøna jo ingenting jo!