lørdag 2. desember 2006

2. desember

I Rogagaten 1 har me kvar vår sjokoladekalender. Den til venstre er Rannveig sin og den til høgre er min. I midten er "Jul i Svingen"-kalenderen, den er Rannveig sin. Desse adventskalenderane skal prega kjøkkenveggen i desember. Det vil seie, min sjokoladekalender tar eg sannsynleg med meg heim til Åkra på onsdag.


Dagens adventskalenderinnhald. Det høyrer og til ein melding som tikka inn frå Signe idag tidleg:

"Å, gid jeg var en rosa elefant,
å, gid jeg var en rosa elefant.
Var jeg en rosa elefant,
da tenkte du på meg iblant,
å, gid jeg var en rosa elefant!"


Rannveig har aldri hatt sånn plakat med sånne klistremerker som du kan flytta rundt på. Så Rannveig vart overstadig lukkeleg (er det et uttrykk eg har dikta nett no?) då ho oppdaga kva som følgde med i "Jul i Svingen"adventskalenderen ho fekk igår.

Idag er det bakedag i Rogagaten 1!

3 kommentarer:

Anne Rose sa...

Liv i Rogagata, det skal ingen nekte for!

Rannveig (som ikke har egen blogg!?!) og Tone Iren, god advent!!!

Leiv Magnus sa...

Hyggelig å høyre fra dykk.

Virker som en kul gjeng i det kollektivet. Du og Rannveig og..........ja, ikke sant? Skikkelig morro ass. Jajaja. Kjempearti'.

Anonym sa...

kosli!

julejenta. eg vil og gjere juleting. eg trur eg skal invitere silkscreen-klassen min paa peparkakebakefest :)

::silje-marie::