tirsdag 5. desember 2006

4.5.desember

Orsak! To postar vert slått saman men det skal gå greit.

Det viktigaste fyrst: I den rosa adventskalenderen min fann eg i går garn. Knallrosa sådan. Kven vil ha knallrosa ullsokkar til jul?! I dag: Babyrosa hanskar! Det var fint, for eg hadde berre knallrosa og rosa/brun-stripete frå før. Glimrings!

I går fekk eg strikkedilla. Den har fortsett til i dag. Men i dag må eg og pakke til jul. Og det er ikkje ein enkel sak! Sykkelen min som har stått ute i regn og vind og det som verre er i nokre månadar har eg no klart å setja ned i boda. Godt jobba! Kulturtime med musikklinjekoret pluss M3 i ein utvida lunsjpause på skulen idag. Gløgg!! Det var bortimot fullt! Stas! I morgon er det test i gehør og JULEFERIE!!!! Kl. 14.00 set eg meg på bussen og når eg kjem heim skal eg vera med litlebror på avslutninga til Royal Rangers på Speidarplassen. Ryktene seier at det vert grautservering.

I kveld er Greys Anatomy på fjernsynet.

1 kommentar:

aashilda sa...

Roooosa, jeg liker bare ting viss de er rosa! :) finns det bedre sang?