søndag 3. desember 2006

Tabula Rasa


Godt nytt år!

Nei, eg har aldeles ikkje gått frå konseptene! Idag er fyrste sundag i advent, og det tyder starten på eit nytt kyrkjeår! Hurra for den! No kan du starta på nytt med Gud! Blanke ark og slikt noko. Det kan du vel kanskje kvar dag i året eigentleg, men det er noko spesielt med eit nytt år likevel. Halleluja!

Det var ein roleg sundag idag. Rannveig drog til Ytre Arna etter konserten med Senit (biletet over) og Laudate (felleskoret under) i Betlehem igår aftans.

Etter konserten (som forsåvidt Tone Underhaug spanderte på meg) gjekk me på McDonalds av di Rannveig så gjerne ville spandera ein McFlurry på meg. Og det sa eg ikkje neitakk til. Med NonStop. Og LOKK!!

Dette er Tone Underhaug.

Du ser på Mona og Gunhild.

Iallefall, sundag. Dagens adventskalendergåve:

Er det mogleg!? Fantastiske folk! Eg ynskjer meg eit slikt headset. Det var knakande fint! På innsida av coveret er det ein (tilnærma?! kor fann de den??) fagleg tekst om kva rosa støy er. Det er faktisk all musikk! (Nesten. Bach, indisk raga og Beatles kjem innanfor.) Og veldig mykje anna. (Til dømes solflekkaktivitet og veksten i årringar på tre..!!??) Diggbart! Og kvifor er det rosa? Det ligg jo mellom kvit og brun musikk, så det er jo heilt sjølvsagt!

Innhaldet:
1. Rosa sangen
2. Pink Panther
3. Rosa helikopter
4. Pink Floyd
5. Pink
6. Pink - Aerosmith
7. Rosa
8. Rosa badeball
9. Pinky and the Brain
10. Jeg er Pinky

Eg elskar Rosa Panter! Det har eg alltid gjort! Eg hadde ein stor oppblåsbar plastikkfigur av Rosa Panter då eg var liten. Han var like stor som meg.

Og så har eg hengt opp julestjerne i vindauget mitt og pynta med englar. Og vore på gudstjeneste i Norkirken. Det var maaange folk der idag og alle vart att til kyrkjekaffi og støynivået var altfor høgt.

Gud velsigne deg!

Ingen kommentarer: